Monday 6 October 2014

I miss this place..


Assalamualaikum kawan-kawan. Hari ni saya ada masa terluang,jadi saya manfaatkan masa saya dengan update blog ni. 6 minggu lagi saya akan habiskan masa di IPG sebelum melanjutkan cuti sem pada hujung bulan November. So, hari ni saya tiba2 feeling tak sabar nak pegi holiday hujung tahun ini dengan family. Setiap tempat yang kiteorang akan pegi mesti ada theme park,so it's more FUN!! My favourite when it comes to theme park is riding all type of roller coaster. Semua jenis theme park takde yang tak best,semua mesti gempak2. Setiap kali jika saya stress,saya akan buka kalender dan akan menghitung hari tinggal beberapa minggu lagi saya akan menjejaki tempat ini semula.. So, tak nak cerita panjang, biar gambar lh berbicara,hehehe..Enjoy your time















Thank you....

No comments:

Post a Comment